Świadectwo z ewangelizacji na Przystanku Jezus - s. dh Faustyna




         W dniach od 29 lipca do 5 sierpnia 2018 roku, po raz kolejny została podjęta ogólnopolska inicjatywa ewangelizacyjna - Przystanek Jezus. Minęło sporo czasu, można więc już planować udział w tej akcji, w roku bieżącym. 
      Udział w tym niesamowitym przedsięwzięciu był dla mnie czasem doświadczenia wspólnoty Kościoła, który tętni życiem, wychodzi ze strefy komfortu i radośnie przekazuje wartości ewangeliczne swoim rówieśnikom. Przystanek Jezus to także bardzo konkretne doświadczenie działania Ducha Świętego, kiedy zdaję się wyłącznie na Jego działanie, to także zaufanie, a czasem oglądanie owoców Jego łaski. Bardzo mocnym doświadczeniem była dla mnie modlitwa nad pewną młodą Rosjanką, która nie była ochrzczona i nie wyznawała żadnej wiary. Zgodziła się jednak na modlitwę nad nią o doświadczenie miłości Boga. W trakcie modlitwy wydarzyło się coś, czego ona sama nie rozumiała. Mówiła, że czuje się bardzo szczęśliwa, trochę tak, jakby była pijana, ale przecież nie piła alkoholu… Podarowałam jej swój krzyżyk i oddałam Panu jej dalsze dojrzewanie w wierze. Bóg zechciał, żebyśmy się spotkały i wykorzystał tak niewiele, co mogłam jej dać, by przelać ogrom swojej miłości do tej konkretnej osoby. 
       Wierzę, że również Ty możesz doświadczyć mocy Bożego działania, wierzę, że również Ty możesz przyprowadzać do Boga tych, którzy jeszcze Go nie poznali.
s. dh. Faustyna Koczan 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz